sobota, września 12, 2015

Back To School: My Morning Routine by D.



Cześć kochani!

Jestem tym typem osoby, który wcześnie rano uwielbia mieć chociaż minutę więcej snu, dlatego też moje szykowanie się do szkoły staram się opanować tak, by zajmowało mi jak najmniej czasu. Pokażę Wam jakich produktów używam i jak codziennie przygotowuję się na spotkanie ze światem.

Zaczynajmy!

Mimo, że nie jest to związane z pielęgnacją ani makijażem, każdy dzień muszę rozpocząć kubkiem gorącej herbaty który delikatnie mnie rozbudza i rozgrzewa.

Na samym początku, jeszcze przed nałożeniem jakiegokolwiek podkładu lubię umyć twarz pianką firmy "Cetaphil" a potem przemyć ją płynem micelarnym, który kupiłam w Biedronce. Powiem Wam, że jest świetny i idealnie sprawdza się rano gdy chcę odświeżyć cerę.



Staram się, aby makijaż do szkoły był delikatny i zajmował jak najmniej czasu. Rozpoczynam od nałożenia kremu "Rimmel BB Cream: 9 in 1 matte".


Następnie korzystam z dwóch korektorów: pierwszy "Camouflage" od Catrice nakładam na zaczerwienienia i wypryski a "Modeling Illuminator" Kobo używam pod oczy.


Czasami, gdy chcę wyglądać na wyjątkowo wypoczętą (lub miałam ciężką noc i bardzo krótki sen), to używam najjaśniejszego cienia "Flaw" z paletki "Flawless Matte" od Makeup Revolution. Traktuję go jak rozświetlacz i nakładam niewielką ilość w kąciki oczu i na łuk kupidyna. Idealne rozświetlenie!


Na sam koniec maluję rzęsy "Rocket Volum' express" Maybelline, pudruję twarz "Stay Matte" Rimmela i....















..i nakładam ulubioną szminkę/pomadkę. Wszystko zależy od mojego humoru- czasem kończę po prostu na carmexie a innym razem wybieram ciemniejszą szminkę.





Na sam koniec nie może zabraknąć mojej ulubionej mgiełki do ciała, aby zakończyć poranną rutynę.






A wy, malujecie się do szkoły czy promujecie "100% naturalny" look?

Napiszcie w komentarzach!


xoxo,

D.

5 komentarzy:

  1. Carmex i puder Stay Matte - uwielbiam!
    Dla mnie rano też liczy się każda 1 minuta snu więcej! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, niestety ale codziennie rano rano robię makijaż, aczkolwiek często jest on banalny ponieważ wolę sobie pospac :) Uwielbiam cienie z Makeup Revolution, są tanie a w miarę dobrej jakości :)
    Zapraszam do siebie :) zanciazagranica.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też staram sie oszczędzać czas i rano robie wszystko szybko :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z malowaniem to mam tak, że jeśli nie zaśpię do szkoły (a zdarza mi się to często)
    to maluje się i to nawet tak dokładnie, krok po kroku, baza, korektor, cieniowanie twarzy..
    Chociaż od pewnego czasu dużo bardziej skupiam się na na pielęgnacji twarzy.

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam na razie stosuję tylko krem BB, ponieważ w mojej szkole jest zakaz malowania się. Aczkolwiek w przyszłym roku po zakończeniu szkoły zacznę eksperymentować z podkładem i kredką do oczu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń