wtorek, maja 03, 2016

TOP 4- pomadki na suche usta




Cześć kochani!

Jaka pogoda u Was za oknami? Mimo, że wiosna w pełni to pogoda zmienia się raz w letnią, raz w zimową. Wszystko to wpływa na stan naszej cery, włosów oraz ust. Od jakiegoś czasu testuję naprawdę niezliczoną ilość pomadek i balsamów aby znaleźć najlepszy produkt który faktycznie pomoże przesuszonym i spierzchniętym ustom. W dzisiejszym poście pokażę Wam moją "fantastyczną czwórkę", i podzielę się moją opinią co do produktów. 


1. Carmex


Na pierwszy ogień idzie już chyba wszystkim nam znany, jedyny w swoim rodzaju, Carmex. Są jego fani ale są też jego przeciwnicy. Jeśli potrzebujecie produktu intensywnie nawilżającego to właśnie Carmex może Wam pomóc. Niektórzy narzekają, że po pewnym czasie Carmex przestaje działać, lecz jak dla mnie to produkt który warto przetestować jeśli nie miało się z nim nigdy do czynienia.


2. Regenerum


Gdy Carmex przestaje działać cuda, na drugi ogień idzie równie popularne Regenerum. Serum kupiłam przypadkowo, w aptece, i jestem nim zachwycona. Ma miły zapach, trochę przypomina gumę balonową albo coś w rodzaju tutti frutti. Intensywnie nawilża i długo czuć go na ustach. 


3. Pomadka z olejem z wiesiołka


Tę pomadkę poleciła mi moja dermatolog. Kosztuje dosłownie kilka złotych i znajdziecie ją w każdej aptece. Olej z wiesiołka zawarty w pomadce pomaga przy nawet bardzo suchych i spierzchniętych ustach. Minus? Zapach może nie przypaść wszystkim do gustu, sama osobiście za nim nie przepadam.


4. Ziaja


Jako ostatni, lecz napewno nie najgorszy, prezentuje się  pomarańczowy balsam do ust z Ziaji. Ma przepiękny, pomarańczowy zapach i tak samo jak poprzednie propozycje świetnie natłuszcza i nawilża. Tutaj za minus uznaję konsystencję produktu, jak dla mnie balsam jest trochę zbyt lejący się i ciężko nakłada się go za pomocą aplikatora.


Korzystacie bądź korzystaliście już z któregoś z tych produktów? A może macie swoich faworytów? Podzielcie się tym ze mną w komentarzach!

xoxo,
D.

9 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam masełka z Nivea i Eosy. :)

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam baby lips i polecam każdemu :)
    Zapraszam do nas,może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim faworytem na suche usta jest zawsze nivea, ma świetnie pachnące pomadki niektóre nawet nadają lekki kolor. Jeszcze żadna mnie nie zawiodła :)

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !
    www.rebejko.blogspot.com/
    Zapraszam i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam żadnego z tych produktów ale słyszałam dużo pozytywnych opinii o Carmex'ie

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pomadki ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie Regenerum jest najlepsze :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń