sobota, września 20, 2014

Studying advice





Cześć kochani!

Wrzesień w pełni, wakacje dawno za nami, a ja nadal nie mogę do końca uświadomić sobie tego, że ja i W. rozpoczęłyśmy nasz pierwszy rok w liceum.
Nowa szkoła, nowe plany. (mhm, jasne)
Kontynuując naszą serię #BackToSchool dzisiaj podzielę się z Wami moimi trikami i sposobami na naukę.
Mimo, że pewnie nie jest to Wasz ulubiony moment, gdy musicie usiąść i zacząć uczyć się do kartkówki, to ja pokażę Wam jak sprawić, aby był chociaż odrobinę lepszy.

Hiiiii!

September's here, vacation is long gone and I still can't believe that both me and W. are in high school already!
New school, new plans. (Yeah, yeah, sure)
In our #BackToSchool series today I will be sharing my learning advice with you, guys! I know, that this moment when you have to sit down and study may not be the best part of a day, but I will show you how to make it slightly more bearable.


1. WYŁĄCZ INTERNET! TURN OFF THE INTERNET!

Tak, tak wiem.
Podstawą do rozpoczęcia nauki jest wylogowanie się ze wszystkich stron społecznościowych i zamknięcie kolejnego filmiku na youtube. Mimo, że czasami do pracy domowej potrzebujemy informacji z wikipedii czy innych internetowych źródeł, to nie włączaj po raz kolejny facebooka, czy instagrama. To Cię jedynie rozprasza.

Yes, yes I know.
You can't start learning without logging out of all social sites. And yes, close that youtube video. Even though, we need internet for our homework, please, don't open Facebook or Instagram just to check notifications. It will distract you.




2. NASZYKUJ WSZYSTKO WCZEŚNIEJ.
PREPARE EVERYTHING EARLIER

Dobrze jest, gdy przed nauką przygotujesz wszystkie potrzebne zeszyty, książki i przybory wcześniej. Wyobraź sobie, że już faktycznie skupiłaś się na uczeniu i NAGLE okazuje się, że nie masz linijki, czy słownika. Kolejne 10 minut spędzasz na szukaniu potrzebnych przedmiotów i zupełnie się rozpraszasz.

It's great when you have all your books and stationery stuff ready. Just imagine that you are really into that learning and BAM!, you need scissors or a dictionary but you have no idea where they're. Next 10 minutes you spend by looking for them. Not good, really.


3. RÓB NOTATKI
TAKE NOTES

Nie wiem jak wy, ale ja nie umiem się uczyć po prostu z tekstu w książce. Jeżeli już, to najpierw muszę go podkreślić, zaznaczyć ważniejsze części i przepisać niektóre definicje na kartkę. Dopiero potem mogę zacząć przygotowywać się do nauki.

I don't know about you, but I just can't learn straight from books. If I have to do so, I will highlight the most important sentences and write definitions down first. Then I am ready to go.


4. PRZYGOTUJ PRZEKĄSKI
HAVE SOME SNACKS

Gorzka czekolada, migdały, orzechy i dużo wody. Pomogą Ci one lepiej przyswajać tekst i nie będziesz myśleć o głodzie. Chipsy i Coca-Cola mimo, że smakują przepysznie nie są ani dobre dla Twojego zdrowia, ani do odrabiania pracy domowej.

Dark chocolate, almonds, peanuts and whole lot of water. They will help you with studying and you won't think about hunger. Chips and Coke taste delicious but they are not necessarily the best. Trust me.





OOOKAY!

Coś długi ten post dzisiaj.
To dlatego, że długo nie pisałam.
Wybaczcie.

It's a long post, wow.
Because I haven't been writing for a long time.
Sorry.




xoxo,
D.


P.S

Rozdanie zostało przedłużone do końca września!
Nadal możecie wygrać zestaw do szkoły!
LINK


8 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja tak się uczę, haha ^^ Jak zawsze świetny post *-* Śliczne zdjęcie :) Ja też nie mogę uwierzyć w to, że już jestem w 2 gimnazjum, niedawno kończyłam podstawówkę ;o Jaki profil wybrałyście? :)

    Pozdrawiam cieplusio, dobrego roku szkolnego i żeby te plany wypaliły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na bio-chemie, a W. wybrała klase humanistyczną :)

      Usuń
  2. Nawet przy nauce musze mieć włączony laptop, ale to dlatego, że korzystam z niego także w pomocach naukowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, mam podobne sposoby, nawet też niedawno pisałam o nich post ^^
    Ładne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak robie:) a post jest genialny!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie się uczę, ale jestem dopiero w 6 klasie podstawówki xD.ZPost bardzo fajny zapraszam do mnie: www.domini45.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie się uczę ale jestem dopiero w 6 klasie podstawówki xD. Post bardzo fajny a zdjęcie bardzo ładnie wyszło!<3. Zapraszam do siebie. www.domini45.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się jak piszesz - obserwacja! ♥

    OdpowiedzUsuń