środa, sierpnia 27, 2014

DIY notebook + GIVEAWAY

Heeej!

Nasza organizacja, jak pewnie zauważyliście, powinna przejść radykalną zmianę. Post miał pojawić się wcześniej, jednak znów z różnych względów nie udało nam się dotrzymać terminu. Przepraszamy!

Dzisiaj rozpoczynamy serię postów Back To School. Będziemy go kontynuować przez cały wrzesień, aby miło (no okej, w miarę miło) powróciło się nam do szkoły :)

Chcemy Wam pokazać jak zrobiłyśmy własne, unikatowe zeszyty DIY. Do ich przygotowania będziecie potrzebowali jedynie kolorowych taśm dekoracyjnych, papieru, nożyczek oraz zeszytów(jakby to dla kogoś nie było takie oczywiste haha).


W tym momencie możemy dać się ponieść fantazji, inspirować się zdjęciami z tumblra, pinterest'u czy Weheartit i zrobić ten zeszyt jak chcemy. My wykonałyśmy go w ten sposób:

 Piękną różową taśmę z sowami nakleiłyśmy po bokach zeszytu, następnie wycięłyśmy prostokąt z białej kartki, którą również przykleiliśmy na okładkę. Tym sposobem można napisać przedmiot, imię i nazwisko, lub po prostu coś namalować.

Z innej taśmy, wpadłyśmy na pomysł aby obkleić zwykły ołówek. Może nie wyszedł idealnie, ale napewno jest ciekawszy niż taki zwykły, czarny.


A WY CO MYŚLICIE O TAKICH DIY?


No dobra..

Skoro DIY mamy już za sobą, to w takim razie czas na BACK TO SCHOOL GIVEAWAY.
W naszym konkursie mogą wygrać DWIE OSOBY,.. a co?



-zeszyt DIY
-mały zeszyt na notatki
- dwie taśmy klejące
- karteczki samoprzylepne
- ołówek DIY+ zwykły ołówek
- różowy zakreślacz
- teczka
- gumka do ścierania


Zasady są proste:

1. POLUBIĆ nasz fp KLIK oraz ZAOBSERWOWAĆ naszego bloga

2. W komentarzu napisać ZGŁASZAM SIĘ, Wasze imię oraz pierwszą literkę nazwiska w celu weryfikacji oraz link do swojego bloga oraz aktualny adres E-MAIL

3.Chciałybyśmy również usłyszeć Wasze postanowienia w nowym roku szkolnym, więc napiszcie nam swoje!

CZAS DO 10 WRZEŚNIA
WYNIKI 15 WRZEŚNIA

Zwycięzcy zostaną wylosowani :)

POWODZENIA!

xoxo,
D&W


P.S.

Nadszedł ten moment w którym nakręciłyśmy filmik.
Nie jest idealny (oj niee), ale świetnie się bawiłyśmy i chcemy Wam go tutaj pokazać. 

video

12 komentarzy:

  1. gdzie można kupić te kolorowe taśmy? + bardzo podobają mi się te zeszyty :)

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszam się!
    Lubie na fb jako: Kaja T. (mam nadzieję, że o to chodziło odnośnie weryfikacji.)
    E-mail: kajkams@gmail.com
    Blog: http://kajkams.blogspot.com

    Postanowienie w nowym roku szkolnym to przede wszystkim poświęcić się swojej przyszłości, tzn. intensywna nauka języków, matematyki i przedmiotów zawodowych.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Daria B,
    www.me-kwiatoners.bblogspot.com
    daria_boch@poczta.fm
    Moje postanowienia na najbliższy rok szkolny to poprawa ocen i systematyczność w nauce, oraz to,żebym mało chorowała, ponieważ przez to, miałam dużo zaległości i przez to dostawałam słabe oceny. Więc myślę,że w tym roku mi się to uda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Lubię na FB jako: Paulina S.
    E-mail: paulinaaszlagowskaa@gmail.com
    Blog: http://lifebyteen.blogspot.com

    Moje postanowienia na ten rok szkolny to nic innego jak dobrze go spędzić z moimi przyjaciółmi. Idę do drugiej klasy gimnazjum, wiec chciałabym też osiągnąć swój coroczny cel-mieć czerwony pasek i świetne wyniki w szkole. Chciałabym też rozwinąć swoją pasję, czyli siatkówkę, skoki wzwyż, koszykówkę i język hiszpański. Moim celem na ten rok jest także lepsza organizacja, bo słabo z nią u mnie. I mam nadzieję, że to się uda <3
    Pozdrawiam Was cieplutko, miłej resztki wakacji i owocnego roku szkolnego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ZGŁASZAM SIĘ
    Ola (Aleksandra) G.
    olciak8123@wp.pl

    Moim największym postanowieniem w tym roku jest stawianie nauki na pierwszym miejscu i nawet jeśli coś mi nie będzie szło to się nie poddawać z myślą,że spiszę od kogoś w szkole tylko próbować i próbować. Chce, także po prostu czerpać przyjemność z nauki i traktować ją jako fajne wyzwanie a nie niezbyt przyjemną konieczność. I będę się starała w końcu uczyć się wszystkiego systematycznie :) zobaczymy czy dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZGŁASZAM SIĘ
    Izabela F
    mybeautifuleveryday.blogspot.com
    izabelaf11@wp.pl

    Moim jednym z większych postanowień na nowy rok szkolny to przede wszystkim dobrze się uczyć i nie mieć na koniec roku i semestr żadnej 3. Idę co prawda do 1 liceum i wiem, że będzie to trudne, ale myślę, że dam radę. Chciałabym mieć także więcej czasu na odpoczynek po nauce itp. i zawsze być dobrze przygotowana na lekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ZGŁASZAM SIĘ
    Wiktoria W
    meamazingbear@gmail.com
    (bloga nie posiadam, mam nadzieję, że to nie problem ;) )

    Moje postanowienia na ten rok szkolny? Przestać się w końcu opierniczać i nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. Zawsze o testach wiem tydzień wcześniej, a i tak uczę się dzień przed. Nie dziwię się dlaczego mam potem takie, a nie inne oceny... Poza tym mieć pasek na świadectwie i średnią powyżej 5.00. Do tego wszystkiego (może nie związane ze szkołą, ale na ten rok) to ćwiczyć. Mam zamiar zacząć już od tamtego roku, jednak jak widać coś słabo mi idzie. Oby mi się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego bloga, a filmik oglądałam 4 razy haha:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZGŁASZAM SIĘ
    Agata B
    agatkaba@wp.pl
    nie mam bloga :)

    Moim jedynym postanowieniem na rok szkolny jest regularne uczenie się, gdyż obiecuje sobie to co roku, jednak po przerwie zimowej trudno zebrać mi się w sobie i odpuszam.. Mam nadzieję, że w tym roku wezmę sie za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ZGŁASZAM SIĘ,
    Wiktoria M.
    http://glaasgow.blogspot.com/
    wiktoria_m2@o2.pl

    moje postanowienia? Hmm. Na pewno chciałabym nie przejmować się ludźmi, a raczej skupić się na nauce. Zrobić wszystko by ten rok był owocny, abym dzięki szkolnym przyborom takim jak zakreślacze itd. więcej się nauczyła niż przejmowała się tym co inni sobie myślą.

    OdpowiedzUsuń
  11. ZGŁASZAM SIĘ
    Weronika S
    http://uwerczi.blogspot.com/
    werika23@wp.pl
    W najbliższym roku szkolnym hmmm mam zamiar więcej czasu poświęcić na nauke matmy, chemii, fizyki :D Bardziej rozplanowywać sobie czas na nauke i mniej korzystać z telefonu.

    OdpowiedzUsuń