środa, sierpnia 14, 2013

Kilka słów o ... kremie Hydra Adapt firmy Garnier





Cześć kochani,
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną już recenzją, tym razem kremu Hydra Adapt firmy Garnier. Produkt ten przykuł moją uwagę już w reklamie i zdecydowałam, że gdy tylko mój dotychczasowy krem się skończy to zakupię jedno opakowanie Hydra Adapt. Tak też się stało i już kolejny tydzień testuję to małe cudeńko.


Garnier Hydra Adapt

Matujący i odświeżający krem-sorbet





Producent obiecuje nam, że natychmiast po nałożeniu nasza skóra jest bardziej nawilżona, a po miesiącu odzyskuje naturalny poziom nawilżenia.
Ponadto krem ma mieć działanie matujące i działać od rana do wieczora.
Dodatkowo produkt ma zapewnić nam uczucie odświeżenia, które podobno utrzymuje się cały dzień.
Cena również nie jest wysoka bo waha się w granicach 10-15 złotych.

Zachęcające, prawda?





Moja opinia?

Konsystencja kremu jest naprawdę świetna. Według mnie produkt jest delikatny, szybko się wchłania i pozostawia wspaniały zapach, w przypadku "zielonej" wersji dla skóry tłustej i mieszanej jest to aromat zielonej herbaty.

Kolejnym plusem jest to, że Hydra Adapt faktycznie odświeża. Za każdym razem gdy go używam czuję tą nutkę orzeźwienia na skórze. Chyba wszyscy się zgodzimy, że takie uczucie jest jednym z najlepszych po całym dniu pracy i nauki, prawda? :)

Po stosowaniu kremu przez kilka dni zauważyłam że moja skóra stała się bardziej delikatna i nawilżona dlatego z niecierpliwością czekam na efekty po miesiącu stosowania.

Uważam, że produkt jest również bardzo ekonomiczny, bo mimo tego że korzystam z niego codziennie rano i wieczorem to nadal mam wrażenie, że z opakowania nic nie zniknęło. 




Jedyny minus który narazie zauważyłam to fakt, że mojej cery Hydra Adapt nie matuje. Zupełnie nie widzę różnicy pod tym względem "przed i po" aplikacji kremu. Nie wiem czy to tylko mój  "problem" czy jest to powszechne wśród posiadaczy produktu.


Testując produkt nie oceniałam zmian trądziku czy ogólnych problemów skórnych, gdyż krem nie jest do tego przeznaczony. Jednak z tego co zauważyłam, u mnie nie pojawiło się więcej wyprysków po użyciu.




A wy macie ten krem w domu?
Jakie są wasze odczucia?
Może macie inne rodzaje tego produktu, co o nich sądzicie?

xoxo,
D


35 komentarzy:

  1. może gdy się uzbiera trochę pieniędzy - również skuszę się do zakupu :D Twoja recenzja mnie satysfakcjonuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sobie TO kupić :D
    Moja przyjaciółka, weszła w posiadanie Tego Cudeńka i jest bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    zapraszam do mnie ! :)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak , ja też chyba sobie kupię . Nie wiedziałam o co tyle szumu , zwykły krem , ale jak tak pozytywnie o nim piszesz może faktycznie jest taki dobry :p

    ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy post :) będę częściej zaglądać i czekam na następny
    Obserwacja za obserwacje?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE na nowe posty i licze na ocene ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥ też mnie zainteresował na reklamie ale póki co muszę zużywać kremy, które zalegają u mnie w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go kupić :c
    sweetchilisweet.blogspot.com <<<< Zaobserwujesz ? To bardzo ważne .
    Z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go wypróbować ;3 Świetne zdjęcia- ślicznie wyglądasz :3 Kliknęłam w baner, bo wiem ile to dla cb znaczy- odwdzięczysz się tym samym? c:

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie swoją recenzją do zakupu ;)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałam kupić żółtą wersje,ale nigdzie nie było składu,a bez tego nie nałoże nic na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem ci ze lubię firmę garnier i kremy kiedyś miałam jakiś ogórkowy świetny był :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam jeszcze tego kremu, ale mysle wlasnie nad kupnem.
    ciekawe ktora wersja jest najlepsza... :)

    http://thenotebookandapen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego jaki typ cery masz :)
      xoxo,
      D

      Usuń
  12. Beautifull :)


    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  13. zachecilas:) byc moze kiedys wyprobuje :))
    zapraszam www.zmud3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęciłaś mnie i chyba wypróbuję go ;)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. BArdzo zachęciłaś tą recenzją :)
    Może się skuszę i go wypróbuję =D

    http://loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, za miły komentarz:)
    Oczywiście kliknęłam w banner
    Śliczny szablon *o*
    Pozdrawiam, BRENNIE:3

    OdpowiedzUsuń
  17. nie uzywam
    super blog
    obserwujemy? daj znac u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Stałam ostatnio przed półką w drogerii i zastanawiałam się nad kupnem,ale chyba dobrze, że nie wzięłam. Może i dobrze :) jeśli mamy podobną cerę xd
    tellmejules.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuje:) licze na to samo:D

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy post i ładne zdjecia :)czekam na kolejną notke!
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do zaobserwowania bloga:)
    www.opfelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. własnie go testuje :p
    ZOSTAŁAŚ WYTYPOWANA DO PROJEKTU DENKO ! WIĘCEJ INFORMACJI TUTAJ
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna recenzja ;)
    Też myślałam nad zakupem tego kremu i może się skuszę ^^
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna recenzja . Ja tego kremu w domu nie posiadam . c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :) Ciekawie piszesz !
    Zapraszam do mnie na konkurs w którym do wygrania jest post promocyjny bloga :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2013/08/konkurs.html + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie piszesz. Recenzja zachęcająca! :)
    Pozdrawiam, xoxo

    http://fourfriendsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mama różową wersję i jest zadowolona :)
    Kliknęłam w banner Vintage Shop'u! :)
    Dziękuję za miły komentarz u mnie i zapraszam ponownie :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna recenzja i ładne to pierwsze zdjęcie :D
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.:)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używałam.

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin






    OdpowiedzUsuń
  30. Zachęciłaś mnie do jego kupna, bo też potrzebowałabym takiego kremu do cery mieszanej. Porozglądam się trochę, może jeden z nich będzie mój. :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog . ;3
    werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń