środa, lipca 31, 2013

Marzenia się spełniają


"Moje marzenia nigdy się nie spełnią"

"Nie zasługuję na to, aby moje marzenia uległy realizacji"

"Jestem zbyt słaba, aby zacząć spełniać marzenia"

"Nie da się spełnić tego o czym marzę"

Czy kiedykolwiek tak powiedziałaś/pomyślałaś?
CZAS TO ZMIENIĆ.

Pozwól, że przedstawię Ci dwie osoby, które spełniły swoje cele:

1. Justin Bieber



Myślisz właśnie o sławnej osobie, która ma wszystko?
O osobie która zarabia miliony, podróżuje i ma miliony fanów?
A wiesz jak on to osiągnął?
Siedział z gitarą na schodach Avon Theatre i grał znane utwory, właściwie po to aby pomóc swojej mamie żeby jakoś wiązała koniec z końcem.
Nigdy nie miał łatwo. Gdy już rozpoczął swoją przygodę z show-biznesem nikt nie chciał puszczać jego muzyki w radiu bo był "za młody". 
I widzisz?
Nie poddał się. 
Mimo, że ciągle miał pod górkę, mimo że ciągle ludzie rzucali mu kłody pod nogi to on się nie poddał.
Nie pozwolił, aby jego marzenia przepadły.

A TY CHCESZ SIĘ PODDAĆ?!
NAPRAWDĘ CHCESZ TO ZROBIĆ?!

Pomyśl czy warto...
Przypomnij sobie dlaczego walczyłaś tak długo..nie zmarnuj tego.

2. Demi Lovato



Słoneczna Sonny, Camp Rock... też tak bardzo lubiłaś ją w tych produkcjach?
Oj uwierz, ja też.
Ale jeżeli jej historia jest Ci bliżej znana, to wiesz, że ta młoda kobieta ma ciężką przeszłość i wiele niemiłych wspomnień za sobą.
Była w szpitalu, walczyła z kilkoma chorobami m.in. depresja. Ludzie wiele od niej oczekiwali w pewnym momencie zwyczajnie upadła.
Zdarza się, widzicie? Nikt nie jest idealny.
Tylko czy ona zupełnie odpuściła?
SKĄDŻE.
Po burzy zawsze wychodzi tęcza.
Demi aktualnie nadal spełnia swoje marzenia, spotyka się z fanami, tworzy piękną muzykę i pokazuje że O MARZENIA TRZEBA WALCZYĆ.






Nikt nie jest idealny.
Nikt nie spełnia swoich marzeń od razu. Czasami potrzeba czasu.
Jeżeli zaczniesz teraz, za rok popatrzysz w tył i pomyślisz jak daleko zaszłaś. Będziesz dumna z siebie, że ruszyłaś naprzód, w momencie gdy inni nadal mówili tylko "co by było gdyby...".
WTEDY POCZUJESZ, ŻE WARTO.

Życie jest za krótkie, aby wszystkie plany odkładać na "jutro".
Najwyższy czas wziąć sprawy w swoje ręce i działać "od teraz".

Bo przecież ... JAK NIE TERAZ, TO KIEDY?



Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i chociaż odrobinę Was zmotywował.

Przypominam o zakładkach: SPAM i PYTANIA DO NAS :)


xoxo,
D.

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Motywuje xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post;)Bardzo mnie zmotywował;)
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)
    mnie zawsze motywują Justin Bieber i One Direction :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Demi <3

    http://bloggerka-wernixoxo.blogspot.com/ - zapraszam, u mnie post o prostowaniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog! Obserwuje i licze na rewanż <3
    Dla mnie to bardzo ważne :)

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog mnie strasznie zainspirował i zostaję na dłużej :))
    luuvmy.blogspot.com/ + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :)
    Obserwuję

    http://livethemometn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post! Nawet nie wiedziałam, ze Demi tak było ciężko i miała choroby.
    Jestem Wam bardzo wdzięczna, bo uświadomiłyście mi, ze trzeba walczyć, zeby spełnić swój cel. Że nie warto się poddawać tylko iść do przodu i nie zwracać uwagę an to co mówią, myślą inni.
    Dzięki Wam od jutra zaczynam spełniać swoje marzenia i za rok powiem, ze warto było przeczytać wasz post.(o ile pójdę do przodu z marzeniami) :)
    Fajny blog, ale to już chyba pisałam/ ,Życzę Wam powodzenia i wpadajcie do mnie jak będziecie miały ochotę-
    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie ;d nie można sie poddawać ;d trzeba walczyć i dążyć do celu :) świetny post ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Meeega motywujący post! :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, aż żal byłoby powiedzieć, że to jest "do bani"
    Takie wpisy mają sens.
    Ukazują szaremu, wbrew pozorom nic nie wartemu człowiekowi prawdziwy sens jego życia.
    Żaden z nas nie jest szarym, nic nie wartym człowiekiem. Każdy jest wyjątkowy i wy to idealnie podkreślacie na każdym kroku :)
    Kocham Was ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten post jest taki...motywujący. Marzenia się spełniają, ale trzeba im po prostu pomóc !

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  14. oj święta prawda. O marzenia trzeba wlaczyc, nie wolno się poddawać nawet w najgorszych momentach.
    Obserwujemy? www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń